سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فعالیت های دندانپزشکی ایرانیان

نکات کاشت ایمپلنت دندان و روکش دندان

 

نکات کاشت ایمپلنت دندان و روکش دندان، هنگامی که لثه اطراف آبکش بهبود یابد ، یک تاج وصل خواهد شد. این می تواند یک تاج دائمی یا تاج قابل جابجایی باشد که گاها برای تمیز کردن از آن خارج می شود.  باید انتظار خونریزی داشته باشید. کمی از خونریزی بعد از عمل طبیعی است. این به خصوص به این دلیل است که زخم در دهان بسته نمی شود. با این حال ، خونریزی بیش از حد انتظار نمی رود و باید نگرانی ایجاد کند.


روش درمان ایمپلنت دندان درکلینیک دندانپزشکی آدرینا

در مورد روش واقعی کاشت ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی ما نگران نباشید، زیرا کار شما این است که بعد از کاشت از دهان خود مراقبت کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که شما باید برای مراقبت از دندان بعد از درمان به خاطر بسپارید.


1.     جلوگیری از تماس با ایمپلنت 

ایمپلنت دندان به عنوان یک عضو جدید به دهان شما اضافه شده است، شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا چند روز از تماس با آن ناحیه از دهان خودداری کنید. دهان شما از قبل از عمل جراحی حساس تر است، از آنجا که ناحیه اطراف ایمپلنت ممکن است دچار تورم و خونریزی شود. و امری بسیار طبیعی به نظر می رسد، بنابراین از دست زدن به ناحیه جراحی جداً خودداری کنید تا در روند بهبودی اختلال ایجاد نشود.

2.    مسواک زدن دندان ها 2 روز بعد از جراحی

اگرچه شما نباید بلافاصله پس از عمل کاشت خود مسواک بزنید و نخ دندان بکشید، اما به محض بهبودی کامل دهان و دندان خود را دوباره به عادت های بهداشت دهان و دندان بازگردانید. اگر به مسواک نزدن و نخ دندان نکشیدن عادت کنید، تمام دهان خود را در معرض خطر قرار می دهید. بگذارید دهانتان بعد از عمل یک یا دو روز استراحت کند، اما بعد از 2 روز مسواک زدن و نخ دندان کشیدن را به صورت روزانه طبق دستور دندانپزشک انجام دهید.

3.    اجتناب از خوردن نوشیدنی ها و مواد غذایی آسیب زننده

به خصوص در چند روز اول، از خوردن بیشتر غذاها و نوشیدنی ها، پیش غذاها مانند ژله، پودینگ و جو دوسر بپرهیزید. آب و شیر برای نوشیدن مناسب نیست، مراقب باشید این مایعات را در دهان خود شست و شو ندهید زیرا این امر می تواند روند بهبودی را به تاخیر بیاندازد. از خوردن آب نبات های سنگی یا غذاهای سفت، مایعات یا غذاهای خیلی داغ خودداری کنید، تا زمان بهبودی ناحیه کاشت ایمپلنت دندان با طرف مقابل دهان تان غذا بخورید.

مراقبت از دندان ها

مراقبت از دندان های شما بخش اساسی زندگی است. اگر به یک کاشت دندان یا هر نوع دیگری از درمان ترمیم و زیبایی دندان نیاز دارید، نگران نباشید، همیشه وقت برای کمک و بهبود بهداشت دهان و دندان وجود دارد. برای راهنمایی امروز با همکاران و مشاوران دندانپزشکی ما  تماس بگیرید : 09197214685-77933549-77971183-021