سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فعالیت های دندانپزشکی ایرانیان

ایمپلنت اشترومن پروآرچ برترین برند کاشت دندان

 

ایمپلنت اشترومن پروآرچ برترین برند کاشت دندان، به عنوان یکی از ارائه دهندگان پیشرو در زمینه کاشت دندان شناخته شده است، بیش از 14 میلیون ایمپلنت  Straumann در بیش از 70 کشور دنیا به پزشکان فروخته شده است.Straumann® Pro Arch یک راه حل توانبخشی کامل با قوس کامل و با دوام کامل با قوس کامل و جایگزینی فوری برای بیماران مبتلا به بیماری استخوان استفاده می شود.

 


اعتماد به نفس

اشترومن پیشگام رهبر جهانی در دندانپزشکی ایمپلنت است و از سال 1974 مشغول تحقیق، توسعه و ساخت کاشت ایمپلنت بوده و در زمینه دندانپزشکی ایمپلنت با هدف تقویت موفقیت کاشت و بهبود بیمار، در بسیاری از مؤثرترین فن آوری ها و تکنیک های موثر در زمینه کاشت ایمپلنت پیشگام بوده است.

کلینک دندانپزشکی نارمک با جدیدترین فناوری ایمپلنت دندان

خوشحالیم که از راه اندازی سیستم جدیددر کلینیک شرق تهران خبر می دهیم. این فناوری شگفت انگیز، هم جلسات درمانی و هم زمان بهبودی را کاهش می دهد، که به نوبه خود، پیچیدگی کل فرایند درمانی را کاهش می دهد. از برنامه ریزی و قرار دادن ایمپلنت گرفته تا ترمیم نهایی، کل درمان برای بیمار یکپارچه است.

ایمپلنت دندان پروآرچ چگونه کار می کند؟

مفهوم ایمپلنت دندان پروآرچ با قرار دادن 4 الی6 کاشت دندان در موقعیت های استراتژیک برای کمک به پشتیبانی از یک پل ثابت کار می کند. بسته به نیازهای فردی می توانیم یک ترمیم ثابت یا جداشده را تهیه کنیم. انعطاف پذیری سیستم به ما این امکان را می دهد حتی پیچیده ترین موارد را درمان کنیم.

ترمیم موقت یعنی روکش دندان در همان روز قابل نصب است

بسیاری از بیماران احساس می کنند که هرگز نمی توانند دوباره لبخند بزنند، به خصوص افرادی که به شدت دندان هایشان آسیب دید است. اما ما واقعاً می توانیم با استفاده ازایمپلنت دندان اشترومن پروآرچبه بازگرداندن لبخند شما به زیبایی طبیعی آن کمک کنیم.

مشاور رایگان تیم دندانپزشکی آدرینا

گام اولیه کاشت ایمپلنت دندان شما در کلینیک ما مشاوره خواهد بود. زمانی که ما برای مشاوره به هر بیمار اختصاص می دهیم جهت گوش دادن و اطمینان از اینکه مشکلات و نگرانی های شما را بفهمیم متفاوت است، ما سخت تلاش خواهیم کرد تا مطمئن شویم که یک راه حل کاشت مناسب با توجه به نیازهای فردی شما پیدا کرده ایم.

درمان با جزئیات بسیار عالی برنامه ریزی خواهد شد، این نوع درمان به گونه ای طراحی می شود که سالهای متوالی دوام داشته باشد.

دوباره از زندگی لذت ببرید

تصمیم به جایگزینی دندان های از دست رفته خود را با ترمیم ثابت مبتنی بر ایمپلنت دندان اشترومن پروآرچیک سرمایه گذاری عالی در سلامت دهان و دندان شما است. با دریافت راه حل مناسب جهت کارایی بازیابی و بهبود لبخند و افزایش اعتماد به نفس به بهبود کیفیت زندگی خود کمک کنید.

مزایای ایمپلنت دندان پروآرچ

·       جلسات درمانی کاهش یافته است

·       زمان بهبودی بسیار کاهش یافته است

·       ترمیم فوری "موقتی" به معنی بهبود سریع کیفیت زندگی است

·       راه حل طولانی مدت و ثابت برای دندان های ثابت

·       موارد پیچیده و دندانپزشکی کاملاً فرسوده، آسیب دیده و خراب را می توان با ایمپلنت دندان اشترومن پروآرچدرمان کرد.

بیماران را می توان با استفاده از بی حسی موضعی درمان کرد

این نوع درمان دندانپزشکی بسیار مقرون به صرفه تر از آنچه فکر می کنید است. علاوه بر این، ما گزینه های مالی را ارائه می دهیم تا بتوانید برای درمان خود بودجه اختصاص دهید و هزینه را برای یک دوره مناسب برای شما تقسیط کنیم.

امروز با ما تماس بگیرید : 09197214685-77933549-77971183-021، برای مشاوره رایگان به کلینیک دندانپزشکی ما واقع در نارمک بیاید و با تیم دندانپزشکی ما آشنا شوید.