سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فعالیت های دندانپزشکی ایرانیان

ایمپلنت دیجیتالی یک روش امروزی با فواید فراوان


امروزه ایمپلنت دیجیتال یک روش مطرح شده می باشد که نسبت به ایمپلنت سنتی بسیار قابل استفاده تر است. اما  ایمپلنت دیجیتال چیست؟ ایمپلنت دیجیتال یکی از تکنولوژی های پیشرفته و مورد استفاده در دندانپزشکی ها می باشد. دندانپزشکان کاشت ایمپلنت دندان را به صورت دیجیتال از روی کامپیوتر با به دست آوردن اطلاعات دقیق تر از نحوه عمل جراحی ایمپلنت دندان انجام میدهند.

فواید ایمپلنت دیجیتال

 

ادامه مطلب...

علل شکستگی ایمپلنت دندان و درمان آن

در این مقاله قصد داریم به شما درباره درمان شکستگی ایمپلنت نکاتی را متذکر شویم جهت پیشگیری از شکست ایمپلنت دندان مراقبت های صحیح و درست از دهان و دندان و جلوگیری از عفونت و التهاب لثه بسیار موثر است ونیز باید بدانید انتخاب پزشک معالج برای کاشت ایمپلنت بسیار حائز اهمیت می باشد. موفقیت کاشت ایمپلنت بستگی به اتصال به استخوان فک و سلامت لثه دارد.

درمان ایمپلنت دندان

ادامه مطلب...

درباره ارتباط بیماری لثه با ایمپلنت دندان

دراین باره باید گفت :ایمپلنت های دندانی غالبا برای جاگزینی دندانهایی که به واسطه عدم رعایت بهداشت دهان ودندان از دست رفته اند استفاده می شود،یکی از مهمترین عوامل از دست رفتن دندان می تواند بیماری لثه یا بالا رفتن سن باشد.

ایمپلنت دندان و بیماری لثه

ادامه مطلب...

عوامل عدم موفقیت در ایمپلنت دندان

شاید شما پس از خواندن این مقاله کمی نگران شوید که چرا ایمپلنت شما خراب می شود اما برای آگاهی شما بهتر است بدانید که حدود 95 درصد از ایمپلنت ها موفقیت آمیز هستند و همین باعث می شود که به دنبال آن 5 درصد عامل ناموفق بگردیم، بنابراین می شود گفت عدم موفقیت در ایمپلنت دندان یک مورد نادر است به علاوه خواهید دانست که در وهله اول چگونه می توانید به بهترین وجه از این اتفاق جلوگیری کنیم.

ایمپلنت دندان و نارسایی آن

ادامه مطلب...

ایمپلنت دندان برای افراد و استفاده مناسب آن

با گذشت سال ها نحوه عملکرد ایمپلنت دندان تغییر کرده است، اما به هر حال ایمپلنت ها مانند دندان های طبیعی عمل کرده و جایگزین آنها می‌شوند، این به این معنی است که ما می توانیم آن ها را تمیز کرده و مانند دندان های طبیعی خود با آنها غذا بخوریم. با ما در ادامه همراه باشید.

ایمپلنت مناسب

ادامه مطلب...

مراقبت بعد از پایه ایمپلنت

    نظر

مراقبت بعد از پایه ایمپلنت ،  مواردی را در خصوص نحوه مراقبت از  کاشت ایمپلنت دندان به  شما در این مطلب آموزش می دهیم  .

ایمپلنت دندان نیاز به9  مراقبت  دارد په بعد از جراحی تا قبل از روکش و چه مراقبتهای مادام العمری مه باید انجام بدید  . 

ادامه مطلب  رو بخونید  که بیشتر اطلاعات کسب کنید  .

 

مراقبت از ایمپلنت دندان

ادامه مطلب...

مطلع شدن درباره نارساییهای ایمپلنت دندان

ما از فواید ایمپلنت دندان برای شما صحبت کردیم اما باید بدانید که آنها ممکن است در شرایطی دچار نارسایی شوند. اما اگر ایمپلنت ها شکست می خورند چه اتفاقی می افتد آیا می توانید آنها را مجدداً برگردانید؟ و یا می توانید یک ایمپلنت دیگر دریافت کنید؟ ما در مورد علل عدم موفقیت ایمپلنت های شکست خورده صحبت خواهیم کرد با ما همراه شوید.

عوامل نارسایی ایمپلنت دندان

ادامه مطلب...

ایمپلنت دندان و بررسی در کاشت دندان کودکان و نوجوانان

کاشت ایمپلنت دندان و درج آن یک روش توانبخشی در کودکان و حتی نوجوانان می باشد برنامه ریزی سیستماتیک درمان آن می‌تواند به نتایج زیبایی و عملکردی قابل قبول منجر گردد. بررسی و ارزیابی رشد همراه با ارزیابی استخوان آلوئولار را با شروع برنامه درمانی می توان بررسی کرد. در این دوره شانس بیشتری برای موفقیت بعد از قرار دادن ایمپلنت ایجاد می شود.

ایمپلت کودکان

ادامه مطلب...

سوالات پیرامون زمان درمان ایمپلنت درمان

ایمپلنت دندان و طول درمان آن

در رابطه با ایمپلنت دندان و مدت زمان درمان آن برای افرادی که کاشت ایمپلنت دندان داشتند سوالاتی پیش می آید . که معمولا دندانپزشکان درمورد طول درمان ایمپلنت با توجه به جراحی ایمپلنت وتعداد ایمپلنت دندان و سلامت لثه بیمار زمان مشخصی را تعیین میکنند . که در ادامه مقاله در این موضوع بیشتر توضیح داده شده است .

ادامه مطلب...

ایمپلنت دندان و سوالات پیرامون تمیز کردن ایمپلنت

 

ایمپلنت دندان یکی از روش های مناسب برای جایگزینی دندان می باشد . بعد از عمل جراحی ایمپلنت دندان نیاز به مراقبت های بهداشتی دارد . افراد می توانند با مشاوره از پزشک مربوطه مواردی در این خصوص رعایت کنند . در این مقاله سعی کردیم به سوالات پیرامون تمیز کردن ایمپلنت بپردازیم .

ایمپلنت و تمیز کردن آن ادامه مطلب...