سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فعالیت های دندانپزشکی ایرانیان

فناوری سه بعدی کاشت ایمپلنت دندان

 

عکس از چهره پیرمرد زن که در حال لبخند زدن هستند، برای ارائه خدمات کاشت دندان ، مهم است که استانداردهای بالایی را برای کیفیت و دوام مواد و قرار دادن آن تعیین کنید. دندانپزشکان ما تلاش می کنند از این استانداردها پیشی بگیرند. سالها تجربه در عمل جراحی و ترمیم کاشت، همراه با توجه دقیق آنها به جزئیات، دندانپزشکان ما را به یکی از معتبرترین متخصصان کاشت دندان در  تهرانتبدیل کرده است.


 

 

 فناوری پیشرفته کاشت ایمپلنت دندان توسط تیم دندانپزشکی ماشامل:

·       یک اسکن سه بعدی Cone Beam CT

·       بالاترین کیفیت کاشت و ترمیم دندان

·       انواع آزمایشات و روش های پیشگیری می باشد.

فناوری سی تی اسکن سه بعدی

اسکن Cone Beam CT یکی از بزرگترین فناوری های ما است. فن آوری Cone Beam به صورتی طراحی شده است، که بسیار ایمن تر، کارآمدتر و مؤثرتر از سی تی اسکن سنتی می باشد، انرژی را مستقیماً در محل درمان متمرکز می کند و در عین حال تابش اشعه شما را حدود 200 بار به حداقل می رساند. پس از پوشاندن تمام بدن با پیش بند سرب جهت محافظت، اسکن 360 درجه در اطراف سر شما می چرخد و 30 تصویر از فک های فوقانی و تحتانی خود را می گیرد.

تقسیم برنامه کاری ایمپلنت دندان به روش سه بعدی

 هر تصویر دیجیتال سه بعدی را می توان در بخش های نیم میلی متر دستکاری و تقسیم کرد و برای تنظیم و بررسی برنامه درمان کاشت ایمپلنت دندان، پیوند استخوان و درمان آسیب شناسی های آینده را مورد ارزیابی دقیق قرار داد.


اندازه گیری دقیق دهان و دندان توسط اسکنر سه بعدی

حرکت دایره ای اسکن امکان اندازه گیری دقیق حجم، تراکم، ساختار و شکل استخوان فک شما را فراهم می کند و فضاهای سینوسی و عصب مهم را به شما نشان می دهد. بر خلاف اسکن در دندانپزشکی سنتی ، که تمرکز کمتری دارند و مقادیر بیشتری از اشعه را منتشر می کنند.

دقت اسکنر سه بعدی و تفاوت آن با اسکنرهای سنتی

 اسکن Cone Beam از دقت حداکثر تا 100/1 میلی متر استفاده می کند. اشعه X و سفید سنتی از دقت کمتری نسبت به سی تی اسکن برخوردار است و تشخیص و معالجه وضعیت شما با کاشت دندان سخت تر به نظر می رسد. ما از اسکن سه بعدی Cone Beam با هر ایمپلنت که قرار می دهیم استفاده می کنیم، تا از بالاترین انتظارات شما برآیم. اسکن Cone Beam در کشور مابسیار باورنکردنی و متنوع است اما نادر است. دندانپزشکان ما از معدود دندانپزشکانی هستند، که با این فناوری کاشت ایمپلنت دندان آشنا هستند تا استثنایی ترین خدمات دندانپزشکی را ارائه دهند.

استفاده از دستگاه سونوگرافی سه بعدی به ما امکان تشخیص، تصویر و برنامه ریزی ترمیم، کاشت و جایگذاری ایمپلنت با دقت بی نظیر را انجام می دهد.

فناوری سه بعدی کاشت ایمپلنت دندان

عکس از چهره پیرمرد زن که در حال لبخند زدن هستند، برای ارائه خدمات کاشت دندان ، مهم است که استانداردهای بالایی را برای کیفیت و دوام مواد و قرار دادن آن تعیین کنید. دندانپزشکان ما تلاش می کنند از این استانداردها پیشی بگیرند. سالها تجربه در عمل جراحی و ترمیم کاشت، همراه با توجه دقیق آنها به جزئیات، دندانپزشکان ما را به یکی از معتبرترین متخصصان کاشت دندان درتهرانتبدیل کرده است.

تکنیک های کاشت دندان با استفاده از فناوری پیشرفته عبارتند از:

·       جایگزینی های تک دندان

·       جایگزینی چند دندان

·       کاشت دندان فول موس کامل دهان

·       پروتزهای پشتیبانی شده از ایمپلنت

·       کاشت دندان کوچک

·       ترمیم کاشت دندان

مشاهده موارد بیشتر

درباره فناوری ایمپلنت دندان بیشتر بدانید

اگر دندانهای خود را از دست داده اید و به دنبال یک دندانپزشک باتجربه هستید، اعتبار و عملکرد را برای بهتر شدن تجربه خود داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فناوری کاشت ایمپلنت دندان، امروز با دندانپزشکیآدرینادر شرق تهران واقع در نارمکتماس بگیرید: 09197214685-77933549-77971183-021